διαβάστε άρθρα

Μετάφραση και SEO

Η περίπτωση ενός υποψιασμένου επιχειρηματία: Πρόσφατα ένας πελάτης μας, έστειλε τα κείμενα της ιστοσελίδας του προς μετάφραση και μαζί ένα αρχείο excel το οποίο περιείχε πάνω από 500 τεχνικούς όρους [λέξεις–κλειδιά] που αφορούσαν τον τομέα του και τους όποιους ήθελε να χρησιμοποιήσει για να «κάνει SEO» και πληρωμένη διαφήμιση στο Google για τα προϊόντα του.

Μετάφραση και Μarketing: ο συνδυασμός της επιτυχίας

Οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, για να εξελιχθούν χρειάζονται νέους πελάτες. [Μάρκετινγκ] 
Το ιντερνέτ έκανε το μάρκετινγκ προσιτό ως προς τον τρόπο και το κόστος. [internet marketing + email marketing + social media] 
Η εγχώρια αγορά βρίσκεται σε οικονομικό τέλμα άρα επιβάλλεται η στροφή στο εξωτερικό. [Μετάφραση]
Η συνταγή της επιτυχίας: [Μάρκετινγκ] +  [Μετάφραση]

Μετάφραση κειμένων: ο σωστός τρόπος εξοικονόμησης χρόνου και χρήματος

Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν χρειαζόμαστε μια υπηρεσία και στην προκειμένη περίπτωση τη μετάφραση, είναι πώς θα την χρησιμοποιήσουμε και θα επωφεληθούμε ξοδεύοντας το λιγότερο δυνατό. Πολύ σωστά!

Μειώστε το κόστος μετάφρασης της ιστοσελίδας σας

Το προηγούμενο άρθρο του blog μας «Μετάφραση του site σας… γιατί δεν πρέπει να την αναβάλλετε!» δημιούργησε μια σειρά από ερωτήματα, από τα οποία το πιο βασικό είχε σχέση με το κόστος της μετάφρασης. Υπάρχει πράγματι τρόπος όχι μόνο να μειωθεί το κόστος μετάφρασης μιας ιστοσελίδας αλλά να γίνει και σωστή δουλειά ώστε η επένδυση σε χρόνο και χρήμα να έχει πραγματική απόδοση.

Μετάφραση της ιστοσελίδας σας... Πλεονεκτήματα και Συμβουλές Επιτυχίας

…γιατί δεν πρέπει να την αναβάλλετε! Οι οnline επισκέπτες είναι αυτοί που κατά πάσα πιθανότητα θα αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες από μια ιστοσελίδα στη γλώσσα τους, έτσι οι επιχειρήσεις που έχουν πολύγλωσσες ιστοσελίδες σίγουρα κερδίζουν και τις εντυπώσεις αλλά κυρίως, και σημαντικότερο, τους πελάτες! Παρότι το ιντερνέτ αποτελεί πραγματικό «δώρο» για το διεθνές εμπόριο, πολλές επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να δουν μακριά και να αναπτυχθούν διεθνώς. Η μετάφραση των ιστοσελίδων που συχνά θα δείτε να αναφέρεται με τον όρο “localization” (τοπικοποίηση) είναι το πρώτο βήμα για αυτή την ανάπτυξη.

Κατασκευή ιστοσελίδας - 3 σημαντικά ερωτήματα

Μια ιστοσελίδα, δεν αρκεί μόνο να υπάρχει. Πρέπει να έχει και επιδόσεις, που σημαίνει ότι πρέπει να μπορεί να προσελκύει επισκέπτες στοχευμένα, οι οποίοι να έχουν ενδιαφέρον στο αντικείμενο της σελίδας, δηλαδή στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει και στη συνέχεια να έχει την ευκαιρία να μετατρέπει τους επισκέπτες αυτούς σε πελάτες. Μια καλή αρχή για κάποιον που θέλει να φτιάξει μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση ή το προϊόν του είναι να μπορεί να απαντήσει ξεκάθαρα σε 3 πολύ σημαντικά ερωτήματα:

Τι σημαίνει «αποδοτική ιστοσελίδα»

Η αποδοτική ιστοσελίδα είναι μια σελίδα η οποία μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες με διάφορους τρόπους και μέσα από διαφορετικά κανάλια, να τους «κρατήσει» προσφέροντας ποιοτικές πληροφορίες, να τους κερδίσει κάνοντάς τους να την εμπιστευτούν και να επιστρέφουν κάθε φορά που χρειάζονται μια σχετική πληροφορία και τελικά να τους πείσει να αποκτήσουν αυτό που προσφέρει.